Za delodajalce je, sploh v oziru posledic covida-19, postalo ključnega pomena, da zaposlenim nudijo pomoč, ki ustrezno naslavlja vsa področja zdravja. Strokovnjaki na področju zdravstva (WHO) nenehno širijo definicijo zdravja, da zajema telesno, duševno in družbeno blaginjo ter dobro počutje in ne le odsotnost bolezni ali slabosti.
Kako lahko delodajalci zagotavljamo celostno skrb za duševno zdravje svojih zaposlenih?
1. Pokažimo, da je skrb za zaposlene naša prioriteta.
2. Analizirajmo potrebe zaposlenih in skrbno načrtujmo promocijo duševnega zdravja v podjetju.
3. Upoštevajmo ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem zaposlenih.
4. Na skrb za dobro počutje zaposlenih ne glejmo le kot na trenutni trend, temveč kot na tek na dolge proge. Skrb za zdravje je dolgotrajen proces, ki pa lahko prinaša nezamenljive prednosti.
Več o tem si preberite v članku na tej povezavi.